Код ошибки P1705
![]() P1705 |
A/T Concerns
|
![]() P1705 |
Электронный блок управления КПП - обрыв цепи |
TCM ![]() P1705 |
Input Speed Sensor 2 Overspeed
|
![]() P1705 |
Auto transmission RPM Regulation
|
![]() P1705 |
Manual Lever Position Sensor out of Self-Test Range
|
![]() P1705 |
P/N Signal Output Circuit
|
![]() P1705 |
Short in Transmission Range Switch Circuit (More than one range position is on at the same time)
|
![]() P1705 |
Throttle Position Sensor
|
![]() P1705 |
Manual Lever Position Sensor Out of Self-Test Range
|
![]() P1705 |
Transmission Range Sensor out of Self Test Range
|
![]() P1705 |
Not in P or N During KOEO / KOER
|
![]() P1705 |
Manual Lever Position Sensor Out of Self-Test Range
|
![]() P1705 |
TP Sensor A/T
|
![]() P1705 |
Manual Lever Position Sensor Out of Self-Test Range
|
![]() P1705 |
Park / neutral position (PNP) switch - incorrect signal
|
![]() P1705 |
Defaut plausibilite regime moteur et arbre primaire de boite
|
![]() P1705 |
2-4 Brake Pressure Solenoid Valve (Solenoid D) Circuit |
Неисправность в цепи э/м клапана управления давлением тормозов 2-4 АТ ![]() P1705 |
TCM ECT Sensor Circuit Fault
|
![]() P1705 |
NC2 (Direct Clutch Speed Sensor) Revolution Sensor Circuit malfunction or Direct Clutch Speed Sensor Output is 300 RPM or less with Vehicle at 20 MPH or more & with Park/Neutral Position Switch Off
|
![]() P1705 |
Контроль включения передачи и передаточного числа: достигнут предел адаптации
|
|
Комментарий
© 2015-2021 Интернет-магазин autoell.ru
Отправляя любую форму и оставляя свои данные на сайте, вы соглашаетесь с
политикой конфиденциальности
и
пользовательским соглашением
данного сайта.